vlucht en de eerste week - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Esmée Joosten - WaarBenJij.nu vlucht en de eerste week - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Esmée Joosten - WaarBenJij.nu

vlucht en de eerste week

Door: esmee joosten

Blijf op de hoogte en volg Esmée

18 April 2015 | Australië, Collaroy

En dan was het eindelijk zover, ik ben vertrokken op Maandag 13-04, 14:15 uur 's middags. Half 8 in de ochtend van huis vertrokken samen met opa en oma, mama, broer en judith. Lekker op tijd ingecheckt, daarna nog een uurtje koffie kunnen drinken met familie en daarna was het toch echt het moment om de douane door te gaan. Nog even met z'n allen op de foto en toen was het moment om afscheid te nemen. Iedereen een knuffel en toen maar snel richting de douane gelopen, want afscheid nemen is toch niet zo m'n ding. Het was fijn om samen met een groep te reizen, helemaal aangezien het m'n eerste keer was. De groep is leuk en gezellig, blij dat ik hiervoor gekozen heb! De eerste stop was in Bangkok. Vanuit Bangkok zijn we verder gevlogen naar Taipei. In Taipei hadden we een hotel en een transfer er naartoe. In het vliegtuig weliswaar nog geen ogen dicht kunnen doen, best vervelend! Eenmaal in het hotel bleek deze superdeluxe te zijn! Ik kon het dan ook niet laten om een aanloop te nemen en op m'n grote bed neer te ploffen, zoals je dat vaak in films ziet.. ;-) Op dat bed had ik natuurlijk een beetje slaap kunnen pakken aangezien ik dat nog niet had gedaan. Maar ik dacht ik kom waarschijnlijk maar 1x in m'n leven in Taipei dus hup de deur uit en de stad verkennen! Het eten in het vliegtuig was overigens verschrikkelijk, vroeg in de ochtend aan de rijst met kip en zo de hele vlucht maar door. Tijdens de vlucht met de aziaten heb ik ook een heleboel 'tandartsen' gezien.. tjonge jonge al die mensen hebben bijna een kapje voor hun mond. Naar het korte avontuur in Taipei, de laatste 10 uur vliegen richting Sydney! En ja, toen waren we er.. backpack gehaald en de douane door voor een stempel. Toen dat allemaal klaar was, heb ik m'n eerste stappen in Sydney gezet, wauw wat is dit mooi! Op weg naar het hostel in Collaroy heb ik me de ogen uitgekeken, wauw wat een prachtige omgeving. En het mooiste: ' Ja, het is echt zo.. ik ben in Australië!'
Ik zal proberen binnenkort m'n tweede reisblog online te zetten, ik zit nu nog steeds in Sydney en vertrek volgende week naar byron bay! Ook zal ik deze week wat foto's online gaan zetten!
Tot de volgende keer,
Cheers Mate's ;-)

  • 18 April 2015 - 13:48

    Richard :

    Aussieeeeeeeee, enjoy..........

  • 18 April 2015 - 15:53

    Linda Kraster:

    Hallo esmee,geweldig dat je het zo naar je zin hebt! Dus volgende week nr een andere plek?
    Het weer is ook aangenaam zo te zien...super genieten dus,en al een beetje verkleurd zo te zien haha...gaan jullie met de groep verder of gaan jullie elkaar verlaten?
    Wens je een fijn weekend en geniet ervan!!!!!!
    P.s de groetjes van Maaike Schuten,kwam ik zojuist tegen. Xxx je mams

  • 19 April 2015 - 10:32

    Opa:

    Hoi Esmee, wat een leuk verslag,geniet maar lekker van dat mooie land,Groetjes opa en oma.

  • 19 April 2015 - 12:02

    Marjan:

    Hey down under,

    Heb je de slaap al wat in kunnen halen?
    De foto's op Facebook maken wel nieuwschierig en stiekem een beetje jaloers

  • 19 April 2015 - 13:15

    Rick Bos:

    Veel s6

  • 19 April 2015 - 17:04

    Willie:

    Hoi Esmee,
    leuk te lezen dat je zo geniet. ben benieuwd naar de vervolg verhalen en foto's. hoorde dat je ook al even hebt geskypet met thuis. mooi dat dit kan. fijne tijd nog en tot lezens.

  • 19 April 2015 - 20:19

    Steffannie:

    Top dat je het zo naar je zin hebt!! Goede start is het halve werk ;) is ook altijd maar weer afwachten of het klikt met de groep ... Goede verdere reis en lees graag je volgende verhaal xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 7546

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 06 April 2016

Australië

06 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: