Bijna down under! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmée Joosten - WaarBenJij.nu Bijna down under! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmée Joosten - WaarBenJij.nu

Bijna down under!

Blijf op de hoogte en volg Esmée

12 April 2015 | Nederland, Nederland

Tja, en dan is het bijna echt zover! Morgen gaat m'n grote avontuur beginnen. Een droom die uit gaat komen, ik heb er enorm veel zin in maar ga iedereen enorm missen. Maar dat weet je vooraf. Vandaag eindelijk alles ingepakt. Het meest rotte klusje wat er maar bestaat, haha. Wonder boven wonder paste alles er in 1x in, best wel fijn! Nog even de laatste dingen checken, handbagage klaarzetten en dan ben ik er helemaal klaar voor! De laatste week thuis na het vertrek van het eiland is voorbij gevlogen. Dinsdag 7 april het eiland verlaten, en zondag 5 april nog een 'afscheidsfeestje' gehad. Een super leuk jaar op Terschelling gehad en blij dat ik zoveel geweldige mensen heb leren kennen. Op dinsdag 7 april weer thuis gekomen in Stadskanaal om daar m'n laatste dagen in Nederland door te brengen. Ik heb van m'n moeder, broer en opa en oma nog een te gek cadeau gekregen om mee op reis te nemen. Een ring met het as van papa erin verwerkt, zo zal die altijd bij me zijn.. (heel erg bedankt) Een dag later nog lekker ontspannen in bad nieuwe schans met een vriendin, wat me erg goed heeft gedaan (dankjewel carool)! Gisteren weer een 'afscheidsfeestje' in Stadskanaal gehad. Gezellig uiteten en daarna nog lekker de kroeg in geweest. Ik wil dan ook bij deze iedereen bedanken die is geweest of op de één of andere manier iets van zich heeft laten horen: Bedankt allemaal! =)
Morgen stap ik het vliegtuig in, dus mijn volgende reisverslag zal vanuit Australië komen.
Tot later!

  • 12 April 2015 - 18:02

    Dario:

    Hoi Esmee

    Ik wil jou een hele fijne vlucht toewensen en een hele leuke,mooie,te gekke,leerzame,spannende,avontuurlijke,relaxe tijd in Australie toewensen!!
    Geniet er van laiverd!!

    XXX Dario

  • 12 April 2015 - 18:35

    Hadewieg:

    Hee Esmee!
    Superleuk om je zo te kunnen volgen :)
    Ik wens je heel veel plezier, succes, geluk en alles wat je maar nodig hebt!
    Maar dat komt vast helemaal goed, als iemand zichzelf wel red, dan ben jij het wel!
    Liefs Hadewieg

  • 12 April 2015 - 18:58

    Steffannie:

    Lieve Esmee ik wens je (nogmaals) een ontzettende gave reis toe met alles wat je mag beleven !!! Ga zeker je blog volgen dus blijf schrijven ! :)

    Liefs Steffannie

  • 12 April 2015 - 19:06

    Rick Bos:

    esmee veel succes met je vluchten
    heb veel plezier en ik zie je volgend jaar weer

    groetjes rick en van papa en mama

  • 12 April 2015 - 19:17

    Wendy:

    Heel veel plezier!
    Volgend jaar eind april gaan we
    gourmetten en nemen we jouwn foto s en verhalen door!

    Groetjes wendy

  • 12 April 2015 - 21:43

    Tout:

    Wat leuk Esmee om je zo te kunnen volgen!! Stef deed dit ook toen ze in Canada zat.
    Nogmaals heel veel plezier en uutkiek'n
    Xx Tout

  • 12 April 2015 - 22:18

    Willie Dijksterhuis:

    Hoi Esmee,
    via je mam weet ik dat je morgen aan een geweldige ervaring begint. wens jou een prachtige tijd toe. zal het volgen via het web. Ga genieten. groet Willie

  • 18 April 2015 - 11:04

    Marjan:

    Hoi toppertje,

    Hoe is het daar nu? Zo te lezen heb je genoten van je afscheid. Zo zie je maar, je bent bijzonder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 7532

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 06 April 2016

Australië

06 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: